Vrácení a reklamace
Vrácení zboží
Obdrželi jste od nás objednané zboží, ale není to ono? Objednané pouzdro nemá ten správný odstín zelené či vás rozměry batohu v reálu trošku zaskočily? Nebo dodanou pomůcku už prostě nepotřebujete? Nevadí, to se stává :) A právě proto máte ze zákona nárok na vrácení zboží do 14 dní od jeho převzetí.
Pro co nejhladší průběh vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) jsme pro vás připravili přehledný postup rozdělený do jednotlivých kroků.
1) Informujte nás
Rozbalili jste balíček a víte, že budete nějaký produkt vracet? Dejte nám prosím vědět, abychom byli v obraze a mohli si ohlídat procesy týkající se vrácení. Napište nám mail na info@bexamed.cz, do kterého uveďte své jméno a číslo objednávky/faktury.
2) Vyplňte formulář
Připravili jsme jednoduchý formulář, který potřebujeme od vás vyplnit, abychom proces vrácení mohli dotáhnout do konce. Formulář si vytiskněte, vyplňte a pošlete nám ho společně se zbožím, které vracíte. Pokud nemáte možnosti tisku, přepište jeho znění rukou. Formulář si můžete stáhnout zde.
3) Nachystejte si zboží určené ke vrácení
Zboží, které jste se rozhodli vrátit (a nespadá mezi výjimky - viz ,,Kdy zboží vrátit nelze"), by mělo být v takovém stavu, abychom ho po obdržení a kontrole mohli hnedka prodat dalšímu zákazníkovi. Co tím máme na mysli? Zboží by mělo být kompletní tzn. včetně příslušenství, návodů, originální výplně i obalu. Dále nepoškozené, v původním množství a ve stavu odpovídající faktu, že jste se pouze seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčnostmi. Ve zkratce - v takovém stavu jako byste si ho prohlídli na prodejně, ale nakonec si ho nekoupili.
4) Zabalte zboží
Zabalte zboží nejlépe tak, jak jste ho obdrželi. Pokud se jedná o zboží, které by se po cestě mohlo rozbít nebo poškodit, prosím použijte výplň. Pokud vám byl produkt dodán v originální krabičce, nepoužívejte tuto krabičku jako primární obal pro zaslání. Originální krabička je brána jako originální obal, proto produkt v krabičce vložte do další krabičky. Nezapomeňte před zalepením krabice přiložit vyplněný formulář, ať se do toho precizně zabaleného balíčku nemusíte znova dobývat :)
5) Pošlete nám balíček
Hurá, už je před vámi poslední krok celého procesu - poslání zboží k nám. Balíček pošlete na adresu, kterou najdete na faktuře nebo ve formuláři pro vrácení. Pokud víte, že budete mít cestu kolem našeho showroomu, můžete nám zboží vrátit osobně. Adresa je totožná se zasílací adresou pro vratky. Detailnější info včetně otevírací doby najdete zde.
Jelikož uhrazení dopravy od vás k nám jde za vámi, necháme způsob dopravy na vás. Ale vždy nám prosím posílejte balíček s doručením na adresu. Na vyzvedávání balíčku na pobočce České pošty nebo na výdejním místě některého z přepravců nemáme kapacitu. Vrátil by se vám zpátky. Stejně jako v případě že byste nám poslali vrácené zboží na dobírku. A to nechcete ani vy a ani my. Děkujeme za pochopení :)
6) A co bude dál?
Jakmile nám balíček přijde, omrkneme zboží, jestli je v pořádku a zda ho můžeme vrátit zpět do prodejního koloběhu. Přijetí balíčku vám potvrdíme a pokud by došlo k nějaké komplikaci z důvodu poškození atd., budeme vás o ní informovat. Následně dáme vědět našemu finančnímu oddělení, že vám může vrátit peníze zpět na účet, který jste uvedli ve formuláři. Na vrácení peněz máme 14 dní od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, ale běžně to zvládáme rychleji. Peníze vám však nevrátíme dříve, než dojde k doručení a kontrole vráceného zboží.
V jakých případech zboží vrátit nelze?
Ano, i u vrácení zboží existují případy, kdy vrátit nelze. Podívejte se na seznam níže, jestli náhodou produkt, který máte v plánu vrátit, nepatří mezi výjimky.
- zboží zakoupené na IČO
- zboží zakoupené přímo v našem showroomu (nejedná se o zboží vyzvednuté na základě objednávky přes e-shop)
- zboží, které nelze vrátit z důvodu uplynutí čtrnáctidenní zákonné lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy
- zboží, které bylo vyňato z obalu, čímž byla narušena jeho sterilita
- zboží, které bylo personalizováno a upraveno přímo pro vás na základě vašich požadavků
- zboží, které nelze vrátit z bezpečnostních důvodů (redukční ventily, tlakové láhve apod.)
Není vám některý z kroků jasný? Potřebujete si s námi něco upřesnit? Neváhejte se nás zeptat buď mailem na info@bexamed.cz, nebo telefonicky na čísle 284 683 063. Jsme tu pro vás.
Reklamace
Začal vás zlobit během záruční doby* nějaký přístroj? Nezabrala ani standardní IT poučka o vypnutí a zapnutí? Stručně a jasně - zařízení nefunguje tak, jak má? Mrzí nás, že došlo k takové nepříjemnosti. Bohužel se to občas stává, ač bychom si přáli pravý opak. Ale jsme tu pro vás, abychom vám pomohli problém vyřešit. Sepsali jsme seznam jednotlivých kroků, které vás provedou celým reklamačním procesem.
* Záruční doba je standardně pro koncového zákazníka 2 roky od převzetí produktu. Ale někdy může být kratší - to se dozvíte v popisku produktu. Záruční doba u zboží nakoupeného na IČO má svá vlastní pravidla. Více najdete v obchodních podmínkách.
1) Informujte nás
Nejdříve nás prosím informujte mailem na info@bexamed.cz, protože velkou část reklamací zvládneme vyřešit na dálku. Do předmětu e-mailu napište ,,Reklamace + číslo objednávky/faktury". Do textu mailu uveďte své jméno, číslo objednávky/faktury a detailní popis závady. Pokud je to ve vašich možnostech, přiložte k mailu fotografie a/nebo video, ze kterých bude rozpoznatelné, co přesně je na výrobku pokažené. Jakmile se k nám e-mail dostane, pozorně si ho pročteme a případně si prohlédnéme fotky a zkoukneme video. Možná budeme potřebovat doplnit nějaké informace, možná budeme hned na první dobrou vědět, co je s výrobkem špatně. Ale určitě vás budeme informovat o následujícím postupu, abyste byli v obraze.
2) Vyplňte formulář
Na dálku se nám reklamaci bohužel nepodařilo vyřešit, tudíž budeme potřebovat, abyste nám výrobek zaslali. Připravili jsme jednoduchý formulář, který potřebujeme od vás vyplnit, abychom mohli reklamační proces dotáhnout do zdárného konce. Formulář si vytiskněte, vyplňte a pošlete nám ho společně se zbožím, které reklamujete. Pokud nemáte možnosti tisku, přepište jeho znění rukou. Formulář si můžete stáhnout zde.
3) Nachystejte si zboží určené k reklamaci
Reklamované zboží před zabalením očištěte, přiložte k němu veškeré příslušenství. Je možné, že je např. chyba v adaptéru nebo naopak v přístroji, což jsme bohužel nedokázali na dálku rozklíčovat. A právě proto potřebujeme zmíněné příslušenství, abychom vše vyzkoušeli. Pokud máte v přístroji uložená data (EKG, AED defibrilátor apod.) a nechcete o ně přijít, zálohujte si je prosím. Nedokážeme zaručit, že o ně při řešení reklamace nepřijdete.
4) Zabalte zboží
Pečlivě zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Krabici vystelte zmačkanými papíry, bublinkovou fólií apod., aby v ní reklamovaný předmět nelítal. Můžete nám produkt poslat v originální krabici, pokud jste ji ještě nezrecyklovali, nebo v jakékoliv jiné krabici adekvátních rozměrů. Nezapomeňte před zalepením krabice přiložit vyplněný reklamační formulář, ať se do toho precizně zabaleného balíčku nemusíte znova dobývat :)
5) Pošlete nám balíček
Hurá, už je před vámi poslední krok celého procesu - poslání reklamovaného kousku k nám. Balíček pošlete na adresu, kterou najdete na faktuře nebo v reklamačním formuláři. Pokud víte, že budete mít cestu kolem našeho showroomu, můžete nám zboží předat osobně. Adresa je totožná se zasílací adresou pro vratky. Detailnější info včetně otevírací doby najdete zde.
Způsob dopravy je na vás, ale vždy nám prosím posílejte balíček s doručením na adresu. Na vyzvedávání balíčku na pobočce České pošty nebo na výdejním místě některého z přepravců nemáme kapacitu. Vrátil by se vám zpátky. Stejně jako v případě že byste nám poslali reklamované zboží na dobírku. A to nechcete ani vy a ani my. Děkujeme za pochopení :)
Je možné, že se s vámi domluvíme, že si reklamovaný výrobek u vás vyzvedneme sami. O tom bychom vás zavčas informovali a vykomunikovali s vámi detaily.
6) A co bude dál?
Po tom, co reklamovaný kousek od vás obdržíme, začneme ho zkoumat, zkoušet, chybu či vadu konzultovat s výrobcem a tak dále. Snažíme se reklamaci vyřídit co nejrychleji, ale pro jistotu počítejte s tím, že máme na její zpracování ze zákona 30 dní. Jakmile vyneseme nad porouchaným zařízením finální verdikt, budeme vás kontaktovat mailem o dalším postupu.
Není vám některý z kroků jasný? Potřebujete si s námi něco upřesnit? Neváhejte se nás zeptat buď mailem na info@bexamed.cz, nebo telefonicky na čísle 284 683 063. Jsme tu pro vás.